12 Haziran 2014 Perşembe

Berk Arat’tan haber var

Berk en sağda
Volvo Ocean Race’te Team Alvimedica’yla yarışacak ilk Türk yelkenci olmak üzere halen deneme sürecinden geçen Berk Arat, bugün ekiple Newport’ta yapılacak 20 millik Around the Island yarışına katılıyor. Yani ekiple birlikte Atlantik’i geçen ve geçen gün Newport’a ulaşan Berk’in VO65 macerası daha bitmedi.

Ekiple birlikte Atlantik’i 10 günde geçen Berk Arat gelince maceralarını Naviga’ya anlatacak ancak öncesinde bizlere transatlantik macerasıyla ilgili kısa bir bilgi gönderdi. Hayatından çok memnun olduğunu ve aynı zamanda çok heyecanlı olduğunu söyleyen Berk şunları anlattı:

“Özellikle ilk iki gün alışma evresinde zorlanmadım desem yalan söylemiş olurum. En çok korktuğum şey deniz tutmasıydı. Çünkü alışmadığımız dalga boyları ve gelgit seviyesi mevcut. Ama korktuğum başıma gelmedi. Sadece ilk gece biraz sıkıntı yaşadım ama sonrasında bünyem alıştı. Gerçekten zor bir süreç. Tamamen dünyadan kopup su üzerinde başka bir hayat yaşıyorsun. Kendi kuralları olan ve çok disiplinli olunması gereken... Çünkü alan çok dar ve başka insanlarla paylaşıyorsun. Bu duruma da kolay alıştığımı düşünüyorum. Sanırım beni sevdiler J

Newport’a ulaştığımızda bizi çok güzel karşıladılar. Sanki Vendee Globe’dan dönmüş gibiydik... Eğer seçilirsem altından kesinlikle kalkabileceğimi düşünüyorum. Bu süreçte eksiklerimi gördüm ve tamamlamak için çalışmalarıma hemen başladım bile.”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder