27 Mayıs 2012 Pazar

52 Super Series’de ilk zafer Quantum Racing’in



Beş TP52’nin kapıştığı 52 Super Series’in ilk regattasının galibi Quantum Racing oldu. Barcelona’da, Troefeo Conde de Godo kapsamında dört gündür devam eden serinin bu ilk ayağı Audi Azzura’yla Quantum’un çekişmesine sahne oldu. Beş yeni yarışçısıyla mücadele eden ABD’li Ed Baird ve takımı Audi Azzura ilk gün yarışında aldığı birinciliklerle dikkat çekti. Ancak ikinci gün yarışlarında Quantum Racing yaptığı çıkışla en büyük rakibi Audi Azzura’yı geride bıraktı. Üç gün boyunca kararsız ve değişken rüzgarlar sıralamayı sürekli değiştirdi. Regattanın sonuncu günü olan bugün ise rüzgarsızlık nedeniyle yarışlar yapılamadı ve ABD’li Quantum Racing galibiyetini ilan etti. İkinci İtalyan Audi Azzura, üçüncü de İsveçli Ran oldu. Serinin ikinci ayağı önümüzdeki ay Audi Sardinia Cup çerçevesinde yapılacak.


Bu arada Ran demişken… Bugün, aşağıdaki ders alınası video düştü sosyal medyaya. Görüntü Ran’dan. Vinci canhıraş bir şekilde çeviren ekip üyesi kafasını hızla gelen bumbadan korumayı başarıyor ama gel gör ki halattan kurtulamıyor ve takla atarak havuzluğun diğer tarafına doğru fırlıyor. Olay sağ salim atlatılıyor ve yarışçı şaşkınlığını attıktan sonra hiçbir şey olmamış gibi hızla görev mahalline geri dönüyor. Bir de videosunu izleyin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder